Новий освітній простір силами викладача
Звісно візуальні перетворення в коридорах та навчальних класах відіграють безпосереднє значення у впровадженні останніх змін в освіті. Та є напрямки в яких ініціатива викладача може дати значно більше користі учням.
Перетворення в класі
Створіть спільноту в колективі починаючи із забезпечення безпечного місця для всіх учнів, подібного до «куточок психологічного розвантаження». Створіть середовище довіри де учні зможуть брати на себе ризики не побоюючись суворого судження.
Зруйнуйте ідеальний порядок в класі де всі парти і стільці стоять на своїх місцях. Надайте кілька альтернатив сидіння для учнів що не можуть довго залишатися на одному місці. Пам’ятайте, що ви завжди зможете повернути все як було.
Побудуйте процес навчання довкола процесу замість стандартного – лише на результат. Навчання на основі проектів заглибить дітей в аналіз, оцінку дій, синтез ідей, проектну діяльність в групі та співпрацю з іншими.
Результати співпраці технологій у покращенні успіхів у навчанні
Для всіх глобально співпраця у обміні досвідом і кращими методиками приносить користь. Така ж співпраця можлива і в школі – замість ізоляції в класі за закритими дверима ви вже можете ділитися досвідом і успіхами свої навчальних проектів з іншими.
І ви не обмежені своїм навчальним закладом, а можете контактувати з іншими школами, порівнювати досягнення однолітків зі своїми чи навчати чогось молодших школярів, наприклад тому що вже самі засвоїли і можете пояснити більш доступно.
Співпраця з іншими для покращення власного рівня – за Виговським, так ви розширите зону того що вже можете, тим що зможете виконати зі сторонньою допомогою – від так зростають ваші можливості яких ще вчора не було (наприклад: аналіз даних, більше творчих можливостей, засвоєння професійних навичок).
Найважливіші шляхи навчання
Кодування – показує як мозок створює спогади.
Практика пошуку – демонструє як свідомість отримує доступ до збережених спогадів.
Фізичні вправи – інтегрування руху і думки.
Групування – поєднання подібних спогадів і вражень.
Повторювання в часі – практика потрібна постійно а не 2-3 спроби на уроці.
Комплексне навчання – міждисциплінарне дослідження дозволяє мозку зробити більше зв’язків для повторного використання знань.
Те, як ми робимо спогади, вирішуємо проблеми і навіть вивчаємо мову – є частиною когнітивної психології. Когнітивна психологія вивчає як розум і специфічна поведінка впливають на навчання – це все, що знаходиться між початковою думкою і конкретною дією. Саме цей процес навчання ви і можете зробити максимально ефективним за рахунок впровадження новітніх досягнень.
Розвиток критичного мислення через гейміфікацію
Створюйте завдання в форматі пошуку ключів через розв’язання завдань, загадок, натяків. Це можуть бути листи з повідомленнями, аудіо-записи, конструювання ребуса.
Замки можуть вести до якогось стимулу чи просто бути з рівнями складності до здобуття все вищої оцінки. Це можуть бути як завдання з математики, так і питання по книзі що була прочитаною чи презентації яку переглядали.
Все більше таких можливостей з’являється з сучасними гаджетами та інструментами, таким як інтерактивна дошка. Технологічні можливості допоможуть і дітям-біженцям: проводьте навчальні дослідження разом; спілкуйтеся про щойно вивчений матеріал та стимулюйте роздуми учнів; розробляйте спільний проект з усім класом; дозвольте періодичне дистанційне навчання для пом’якшення стресу.
Виховуйте новаторів у класі та за його межами
Новий освітній простір це не лише про візуальну складову коридорів чи дизайн класів. Не всі кабінети мають сучасні 3D-принтери – а ви вже почніть створювати , просто з картону та клейкої стрічки.
Навчайте учнів не просто «як», а і «чому». Наприклад, учень, що запам’ятовує процедуру поділу дробів, знає «як» і неодмінно пройде тест, але знання «чому» допоможуть йому в подальшому розвивати математичне мислення і розробляти новації на основі цих знань.
Навчати новаціям можна і через вивчення кодування послідовностей. Для цього є багато готових рішень на нашому сайті, які доступні кожному. Зі знаннями у побудові алгоритмів, уроки що сприймалися важко чи як суто наукові, засвоюються дуже просто і дозволяють висловлювати свою творчість у цифровій сфері.
- Коментарі