Чи можна без сучасних технологій відповідати атрибутам успішної школи?
- Загальні цілі та бачення. Успішна школа має мету і цінності, і це може бути досягнуто без технології. Однак це також означає, що ви не можете використовувати Microsoft Office або інше програмне забезпечення для обробки текстів для документування ваших цілей і уявлень, а також прогрес їх досягнення. Це потрібно зробити за допомогою олівця і паперу. Так само без використання сучасних засобів було б значно важче донести ваші завдання, вказівки чи повідомлення.
- Активний пошук рішень та постійне вдосконалення. Якщо ви шукаєте вирішення проблем і вдосконалення процесів та стратегій, то це приведе вас до висновку, що потрібно використовувати сучасні технології. Це допоможе вирішити ваші болючі точки і постійно вдосконалювати свої методи та процеси.
- Командна робота. Командна робота може бути виконана без освітніх технологій, але не на оптимальному рівні. Багато додатків можуть спростити процес комунікації та планування, що дає можливість співробітникам школи працювати більш ефективно. Це, у свою чергу, допомагає учням зрозуміти, що є першочерговим завданням школи.
- Якість що відповідає стандартам. Вам не потрібні технології, щоб створити навчальний план або привести його у відповідність із стандартами, але це зробить процес більш ефективним. Це також полегшить персоналізацію навчальної програми для окремих учнів, що є трудомістким завданням без використання технології.
- Оцінювання. Оцінювання можна зробити без засобів для освіти. Тим не менш, подумайте про те, як комп’ютери революціонізували світ освіти в 1972 році. Замість того, щоб витратити весь день на перевірку іспитів з декількома варіантами, вчителі змогли оцінити весь клас менш ніж за хвилину. І зараз у 2019 році у нас є кілька технологічних продуктів, які можуть оцінювати есе за хвилину.
- Професійний розвиток. Найбільш потужний професійний розвиток відбувається особисто, але це не найефективніший спосіб. У сучасному світі вчителі мають доступ до професійного розвитку 24 години на добу 7 днів на тиждень, і все, що їм потрібно, це комп'ютерний пристрій і надійне підключення до Інтернету.
- Шкільна культура поваги, оптимізму, довіри. Цього можна досягти без технології. Тим не менш, є засоби, які можуть раціоналізувати процес, заощаджуючи вам цінний час і допомагаючи вам розвивати позитивну шкільну культуру.
- Залучення батьків та громад. Взаємодія з громадою та батьками може бути досягнута без доступу до технологій, але це може зайняти багато часу. Ви спробуйте написати 100-130 рукописних записок батькам або зацікавленим особам і побачите, як швидко ви розвиваєте тунельний синдром зап'ястя. Це було б нерозумно робити, коли є програми, які допоможуть вам витратити на 95-99% менше сил.
Чи може школа бути успішною без використання освітніх технологій? Абсолютно. Тим не менш, вчителі не можуть дозволити собі робити все низькотехнологічним способом, коли високотехнологічні засоби допомагають виконувати ті ж завдання значно легше.
Самостійна розробка цифрового контенту
Важко бути творцем, і ще важче створити справді вражаючий навчальний контент. Коли викладачу дають завдання розробити цифровий контент до уроку то часто забувають про:
- Час потрібний на створення і доопрацювання для якісного результату, так як хороше рішення часто виходить не з першого разу.
- Нудна тема такою ж і залишається, і не просто підвищити інтерес лише оцифрувавши її.
- Важко притримуватися стандартів однакової доступності для всіх учнів з рівними умовами оцінки знань по результатам навчання.
Якщо все ж завдання поставлено: складіть план і дотримуйтеся його; дозвольте собі недосконалість для економії часу; будьте простіше і давайте пояснення від себе. Учні оцінять ваш наочний контент – адже візуальні дані легше запам’ятовуються.
Ви використовуєте не всі функції з доступних
Можливо ви боїтеся можливостей які пропонують технології, та цей страх легко подолати практикуючи постійне використання сучасних засобів.
Потрібно дотримуватися нових методик максимально чітко, адже їх розробка велася вже з тестуванням ефективності і кожен розрив з методикою і дає ті складнощі через які ви думаєте, що нові методи не працюють. Навіть молодим учителям не просто, що й казати про досвідчених викладачів – та перетворення ці дають швидкі результати які ви побачите досить скоро.
Як навчити дітей спілкуватися в цифрову епоху
Цифрові пристрої це не про уміння писати ручкою, але не можна сказати щоб це могло дати поганий вплив. В першу чергу у учнів розвиваються навички комунікації та критичного мислення.
З цифровими пристроями учні починають писати швидше – автоматична перевірка правопису з аналізом виявлених помилок та висловлення почуттів через емоджі роблять свою справу.
Без розвитку емоційного інтелекту важче жити. Потрібно опанувати уміння слухати, проявляти співчуття, здійснювати повний самоконтроль – і все це можна легко впровадити з використанням сучасних освітніх засобів.
Навіть найкращий штучний інтелект не замінить вчителя, який замість слідування лише моделям навчання і загальним темам надихає нас бути кращими і робити більше.
- Коментарі